Pošaljite upit



Krajem 19. veka narod je sve više postajao masa potrošača koja kupovinom iskazuje svoj društveni status. Slogan “Slika govori više od 1000 reči” potiče iz ovog vremena. Napredak elektrifikacije omogućio je pojavu prvih reklama. Reklamiranje je prezentovanje i širenje ideja u traženju direktnog ili indirektnog uticaja na promet proizvoda ili usluga. Da bi se postigao cilj autor reklame se služi svesnim ili podsvesnim porukama, odnosno kombinacijom informacije i emocije u reklamnoj poruci. Osim poruke veoma je bitan i izbor medija, odnosno media plan. Svaki od medija ima i svoje prednosti i mane tako da je potrebno napraviti kombinaciju medija koji će se medjusobno dopunjavati. A to je upravo ono čime se mi bavimo i to dobro radimo.
 

Podaci o vašoj firmi

Podaci o reklami

Izaberite dužinu spota

Izaberite period reklamiranja

Izbor medija

Da li imate svoj spot

Izaberite vrstu medija za reklamiranje

Izaberite radio stanicu na kojoj želite da se reklamirate

Izaberite TV stanicu na kojoj želite da se reklamirate